De start van jouw WordPress website Een website bouwen begint met een doel, plan en actieplan

Ik begin altijd met een kennismaking en een scan: 

  • Waar sta jij met jouw bedrijf / praktijk?
  • Wat moet jouw website voor jou doen?
  • Wat heb je al aan materiaal?
  • Wat is er (nog) nodig om van A naar B te komen?
  • Waneer wil je jouw website live hebben staan?

Van daaruit maak ik een plan van aanpak: met een tijdsplanning, een actieplan en een kostenplaatje.
Dat geeft helderheid en overzicht. En dat helpt weer in het blijven zien van het doel: een goede website die voor jou werkt.

Ik houd van ‘What you see is what you get’.
Concrete taal en acties werken voor mij beter dan wolligheid en vage, zweverige ideeën.
Dat zie je dan ook terug in mijn werkstijl.

De extra's die je er als service bij krijgt

Ik kan het niet laten. Ik ben snel en associërend in mijn denken.
Ik geef dan ook graag tips voor bepaalde aspecten in het ondernemerschap die raken aan je website en waarvan ik zie dat die (bijna) vergeten worden.  Die geef ik je extra mee. En daar reken ik niets extra's voor. Gewoon service van de zaak. En natuurlijk ben je helemaal vrij om ze naast je neer te leggen. Feel free. Ik houd erg van vrijheid en onafhankelijkheid. Ook dat geef ik graag in je website mee.

En weet ik het even niet? Ligt het buiten mijn expertise?
Dan trek ik aan de bel in mijn netwerk.
Er is altijd iemand die een waardevolle aanvulling kan geven.

Geen one size fits all Jouw bedrijf verdient een eigen, unieke website

Een “one size fits all”-aanpak is aan mij niet besteed. Ik wil niet in een prefab hokje geplaatst worden. Dat wil ik ook niet voor de websites van mijn klanten. Er zijn teveel ‘look a likes', ofwel ‘13 in een dozijn’-websites.
Ik zie teveel ondernemers aanmodderen met zelfgemaakte 'prefab websites'. En dat is zo zonde. Het leidt tot het niveau “wel willen maar niet kunnen”. 

Websites staan vaak op nummer 1 in de ‘uitstel top 5’.
Vanuit de gedachte “Het is veel. Het is moeilijk. Ik weet niet waar te beginnen. Het moet perfect. Het mag geen geld kosten”.
En dat is jammer en niet nodig.

Een website is als een winkel op een A-locatie in een winkelstraat. Daar gebeurt het. Niet investeren in een website is hetzelfde als het laten verslonzen van je bedrijfspand.

 

Ik geef je graag een originele website, gebouwd met de WordPress pagebuilder Beaver Builder. Een website die bij jou en jouw bedrijf past. Een website die je makkelijk zelf kan beheren en die ook nog eens voor jou werkt, in plaats van jij voor je website.

De aandacht op jouw website Alle aandacht voor jouw klant

Een aantrekkelijke valkuil voor veel ondernemers is op de website alle aandacht naar zichzelf te halen in plaats van de aandacht aan de klant te geven.
Het accent ligt dan op het presenteren van zichzelf in plaats van op de vraag van de klant en het laten aansluiten van het aanbod op de vraag van de klant.

De klant centraal zetten op de website vraagt om een echte mindshift.
Mijn klanten helpen die omslag te maken en te gaan denken, kijken en werken vanuit de klant geeft mij een kick. En vervolgens ook mijn klant.
Ik schreef er een blog over: Wel eens door de ogen van je klant gekeken?

 

Niets leukers dan mijn klant in de actie te brengen en die ‘berg van moeilijke acties’ te tackelen. Dat alles omzetten in een goede website, die dan ook nog eens tot klanten leidt, geeft een boost aan energie.

 

De stappen om tot een nieuwe website te komen heb ik nog even voor je op een rijtje gezet.
Wil je graag snel meer weten?
Neem dan contact op: