Google Analytics 4 installeren Zij van de Websites

Vraag jij jezelf nog steeds af hoe je eindelijk zicht krijgt op het effect van je marketingstrategie?
Heb je geen idee wat je eigenlijk aan het doen bent? En ben je nog steeds op zoek naar dé tool die jou laat zien waar jouw website het goed doet en waar het verbeterd kan worden?  
Dan is de nieuwe versie van Google Analytics echt iets voor jou! Verbeterd én met meer mogelijkheden. 

Google Analytics 4 (GA4) is here

Terwijl jij nog vraagtekens hebt over de ‘oudere’ versies van Google Analytics, stoomt Google door met een nieuwe versie. Maar goed nieuws! GA4 is gebruiksvriendelijker, heeft nieuwe functies en betere rapporten.

Met de verbeterde versie van Google Analytics krijg jij meer inzicht in de effecten van jouw marketing.
Jij weet voortaan precies wat je aan je website kan verbeteren.

GA4 heeft een verbeterd datamodel met nieuwe, voorspellende inzichten. Het koppelen van je website aan Google Analytics is ingewikkeld als je dit niet regelmatig doet. 

Ik kan je daarbij helpen.
Vanaf € 149 exclusief btw regel ik alles voor je in.

Wat is het effect van jouw website?

Je hebt keihard gewerkt aan een goede website voor jouw bedrijf. Je site staat al een poosje live.
Je bent heel wat uren kwijt aan de marketing voor je bedrijf en je website.


Alles met 1 doel: meer bezoekers en volgers naar je website brengen, zodat ze klant worden.
Maar levert jouw marketingstrategie je ook echt iets op? Waar zie jij de effecten?

En hoe meet je dat?
Hoe weet je of je bij moet sturen?
Of dat het gewoon goed is?

Deep down weet je dat je meer met je statistieken moet.
Maar statistieken zijn nog droger dan het droogste koekje dat je ooit at.
Dus hoe maak je dit weer een beetje sappig en leuk?

Juist: met Google Analytics 4!

VAN LEAD NAAR KLANT
MET GOOGLE ANALYTICS 4
Stel je eens voor...

... dat jij precies in beeld hebt: 

  • Hoeveel bezoekers jouw website trekt.
  • Wat de beste pagina’s van jouw website zijn.
  • Welk social media kanaal de meeste potentiële klanten naar jouw website leidt.
  • Welke route die bezoekers volgen.
  • Op welke pagina websitebezoekers echt klant worden?

Maar ook:

  • Welke niet (meer) bestaande pagina’s nog steeds bezocht worden. Oeps!
  • Welke content op welke pagina goed bekeken wordt en welke minder goed.
  • En nog veel meer.

Dan weet je eindelijk:

  • Of je goed bezig bent met jouw marketing.
  • Wat je op jouw website moet aanpassen om van bezoekers klanten te maken.
  • Hoe jij jouw campagnes, blogs en social media kanalen nog succesvoller kan maken.
METEN IS WETEN
YEP, OOK OP JE WEBSITE
Dit is wat ik voor jou kan doen
  • Tijdens een intakegesprek inventariseren we jouw meet-doelen.
  • Jouw Google Analytics 4-account richt ik voor je in en koppel ik aan je website.
  • Geen gehannes met cijfers: rapportages geven jou alle benodigde info.
  • Met een video-instructie loods ik je door jouw Google Analytics 4 tool heen.

Na het instellen houden we contact:

  • Week 4: tussentijdse call van 30 minuten over de resultaten van jouw website.
  • Week 8: tussentijdse call van 30 minuten over de resultaten van jouw website.
  • Week 16: eindgesprek over de resultaten (pakket 2).

Na afloop kan jij zelf de rapportages in Google Analytics 4 volgen en weet jij waar jij jouw website kan verbeteren.

Jouw investering

Je kan kiezen uit 2 pakketten:

Pakket 1
GA4 - de basis
  • Intakegesprek (45 min.)
  • Inrichten van Google Analytics 4.
  • Koppelen van GA4 aan je website.
  • Toegang tot standaardrapportages.
  • Week 4: update- en cijfer call (30 minuten).
  • Week 8: Tussentijdse call (30 minuten).
€ 149 exclusief btw
Pakket 2
GA4 - de resultaten
  • Intakegesprek (45 min.)
  • Inrichten van Google Analytics 4.
  • Koppelen van GA4 aan je website.
  • Toegang tot standaardrapportages.
  • 2 onderwerpspecifieke maatwerkrapporten.
  • Week 4: update- en cijfer call (30 minuten).
  • Week 8: update- en cijfer call (30 minuten).
  • Week 12: resultatenanalyse (60 minuten).
€ 249 exclusief btw
Nog even voorstellen
Anja Hepkema

Ik ben Anja van Zij van de Websites.

Eigenzinnig, nieuwsgierig en prettig kritisch.
Altijd alles willen weten en vooral begrijpen. Dus altijd op zoek naar het "Waarom?" en "Hoe kan het nog beter?". Iets met zinnig bezig willen zijn. En graag goede resultaten zien.

Ook altijd op zoek naar nieuwe dingen en nieuwe kennis. 
Google Analytics 4 is mij dan ook op het lijf geschreven:
vernieuwd, eenvoudiger, beter en meer resultaat.
Een nieuwe tool om je eigen website en dus je bedrijf te verbeteren. Meer en sneller inzicht in het "Hoe?", "Waarom" en vooral "Waarheen".
I love it. 

Ideaal voor kleinere bedrijven om heel gericht zelf aan de marketing te werken en nog meer resultaat uit het bedrijf te halen. 

Ik ben into GA4. Ik neem je graag mee in de ontdekkingen van de nieuwe Google Analytics, zodat jij snel nog beter aan de slag kan met jouw marketing. 

Google Analytics 4 Zij van de Websites
Wat doet Google Analytics 4 precies?

Het is eigenlijk heel simpel: Google Analytics meet voor jou diverse onderdelen en aspecten van je website door. 
Het laat je precies zien hoe websitebezoekers, jouw potentiële klanten, zich gedragen: Waar komen ze binnen? Hoe lang blijven ze op die toppagina? Waar doen ze die ene actie die jij ze graag ziet doen? En waar gaan ze zonder actie weg?

Zo weet jij precies op welke pagina’s en onderdelen jij je website kan verbeteren.
Daarmee kan je meer effect halen uit jouw online campagnes, je funnels, blogs en website.
Het levert niet alleen meer bezoekers op, maar vooral meer klanten.
Dus meer omzet.
En is dat niet precies datgene waar jij voor gaat?

En het mooie is: Google Analytics is verbeterd. De nieuwe versie van Google Analytics heet Google Analytics 4.
Daarmee kan je jouw website nog beter doormeten en hele gerichte rapportages laten maken, helemaal ingericht op jouw website en jouw product.


De verbeteringen in Google Analytics 4:  

  • Google Analytics 4 werkt AVG-proof: gegevens verzamelen zonder cookies in te zetten, IP-adressen zijn standaard geanonimiseerd dus de gegevens zijn niet op de persoon te herleiden.
    De privacy van jouw websitebezoekers is geborgd.
  • Geen steekproeven meer, maar heel gericht de data op jouw website doormeten.
    Dus betrouwbare informatie.
  • En geen stress: ook zonder de Google Tag Manager verzamel je simpel en snel jouw data.
  • En als bonus voor websites met hoge bezoekersaantallen: op basis van de data uit het verleden en op basis van gedragsmodellen, voor jouw website gemaakt, zijn voorspellingen voor de toekomst mogelijk. Zo weet jij vooraf precies hoe jij jouw campagnes het beste inricht.
Wil jij gericht aan je marketing werken?

Laat dan Google Analytics 4 ook aan jouw website koppelen.
Zie je er tegenop om Google Analytics zelf te installeren?
Ik help je graag.